ZAANDAM - De app die de gemeente Zaanstad heeft ontwikkeld voor gehandicapten- en bezoekersvergunningen, blijkt niet altijd bij iedereen te werken. Meestal wordt de aan- en afmelding goed verwerkt maar in enkele gevallen gaat dit niet goed. Gemeente Zaanstad begrijpt dat dit vervelend is, en is druk bezig om dit technische probleem op te lossen. We laten u uiteraard weten wanneer dit opgelost is via onze website en Facebook. Hieronder leest u wat u kunt doen als de app niet goed werkt.

Lukt het aan- en afmelden bij u niet via de app? Dan kunt u op onze website een formulier invullen met de aanmeldgegevens, zodat bij ons bekend is wie u wanneer heeft aangemeld. Wij adviseren wel dat als de app niet werkt, u de aanmelding via het formulier op de website doet. Voor vragen kunt u altijd telefonisch contact opnemen via 14075. Dit om misverstanden te voorkomen. Wat u ook kunt doen als u een gehandicaptenparkeerkaart heeft, is deze achter de voorruit plaatsen.
      
Toch een bon gekregen? Mochten onze medewerkers van handhaving toch een bon uitschrijven in de tussentijd, en u heeft wel geprobeerd uw bezoekers aan te melden met de app, wordt dit uiteraard niet in rekening gebracht. Wij gaan er wel vanuit dat als de app niet werkt, u de aanmelding wel via het formulier op de website doet. Voor vragen kunt u altijd telefonisch contact opnemen via 14075.

Meer informatie over parkeren en parkeervergunningen vindt u hier.