ZAANDAM - ZaanLinQ, het business netwerk voor ondernemende vrouwen in de Zaanstreek, presenteert vandaag met trots haar nieuwe branding. Tijdens de netwerkborrel op 15 april bij Remy’s Bistro werd de nieuwe huisstijl al exclusief gepresenteerd aan de leden. Nu wordt deze frisse en eigentijdse uitstraling ook breder gelanceerd.
Heldere missie en krachtige uitstraling
ZaanLinQ is hét business netwerk voor vrouwen die willen groeien, zowel zakelijk als persoonlijk. De organisatie biedt een platform waar vrouwelijke ondernemers, starters en professionals elkaar ontmoeten, kennis delen en duurzame verbindingen aangaan. Met netwerkborrels, bedrijfsbezoeken en andere activiteiten faciliteert ZaanLinQ persoonlijke groei, inspiratie en samenwerking.
De nieuwe branding, inclusief logo, kleurenpalet, typografie en fotografie, weerspiegelt de kernwaarden van ZaanLinQ: verbinding, betrokkenheid en vooruitgang. De uitstraling is modern, krachtig en toegankelijk, passend bij de persoonlijke en zakelijke groei van haar leden.
Samenwerking met Studio Sparketing
De rebranding werd ontwikkeld in samenwerking met Studio Sparketing, dat eerder al verantwoordelijk was voor diverse creatieve projecten in de regio. "Studio Sparketing heeft onze missie en visie perfect weten te vertalen naar een merkstijl die helemaal past bij waar ZaanLinQ voor staat," aldus het bestuur.
Nieuwe website in de maak
De vernieuwde website van ZaanLinQ wordt binnenkort gelanceerd. Hiermee wordt de online zichtbaarheid van het netwerk versterkt en krijgen (potentiële) leden nog beter toegang tot informatie, evenementen en inspiratie.
Over ZaanLinQ
ZaanLinQ is een netwerkorganisatie voor vrouwelijke ondernemers en professionals in de Zaanstreek. Met als doel het bevorderen van verbinding, kennisdeling en persoonlijke groei organiseert ZaanLinQ inspirerende netwerkborrels, bedrijfsbezoeken en thematische events. Het netwerk staat open voor zowel startende als ervaren ondernemers die hun zakelijke kracht willen versterken in een betrokken en vooruitstrevende community.