ZAANDAM - In september start het nieuwe culturele seizoen in de Zaanstreek. Als onderdeel van #SAMENZAANS viert stichting Marketing Zaanstreek dat met een speciale campagne die oproept juist nu een culturele activiteit te boeken en/of te ondernemen. De Zaanse cultuurorganisaties kunnen die steun goed gebruiken.

Op Zaans.nl is er heel september extra aandacht voor de diverse programma’s en agenda’s die worden gepresenteerd voor het komende culturele seizoen. Bij grote organisaties als het Zaantheater, het Zaans Museum en De Fabriek, maar juist ook bij kleinere of nieuwe culturele initiatieven zoals Cultureel Centrum Bullekerk, De Kaasfabriek en de Muziekhaven.

Rianne Greven, projectmanager bij Marketing Zaanstreek: “Culturele organisaties als theaters, concertzalen en musea hebben het hard te verduren in deze Corona-tijd. Als inwoners kunnen we ze steunen door niet af te wachten maar juist nu erop uit te gaan. Samen met de winkels en de horeca maken zij het leven in de stad.”

Cultuuruitjes winnen
Om ook nieuw publiek te trekken, organiseert Marketing Zaanstreek in samenwerking met de cultuurpartners tevens een actie waarbij leuke cultuuruitjes zijn te winnen. Nog nooit bij het Honig Breethuis geweest? Het Zaantheater nog nooit bezocht of inspiratie op gedaan bij een lezing van FluXus? Laat het weten en maak kans op twee vrijkaarten! Op Zaans.nl vind je tientallen kansen om komend seizoen nog meer dan anders te genieten van de Zaanse cultuur. Meer over de actie en de voorwaarden op Zaans.nl.